Elérhetőség:

Kapcsolat: mailto:parkapcsolatban@gmail.com
Stresszoldás One Brain módszerrel
Balajthy Gréta a 3in1Concepts által hivatalosan meghatalmazott,
nemzetközi okleveles Haladó Konzulens, Haladó Instructor ( Oktató)
Okleveleim, tanáraim 2004-2014
Tel: 06 309 323 338
mailto: mosoly100 @ mosoly100.hu
www.mosoly100.hu
Cím: Budapesten III.ker (1036) és XVI.ker (1164)

2011. november 2., szerda

Az önszeretet és a másoki iránti szeretet (Neale)


a kapcsolaton belüli tükrözés jelenségéről; arról, hogy amit az ember nem szeret a hozzá legközelebb álló személyben, azt valójában önmagában
nem szereti:
Tudjátok, én nemigen mondhatom el, hogy valamit nem szeretek más emberekben, mert rég megtanultam, hogy amit ott láttam és nem tetszett, az pusztán olyasmi, amit itt láttam és nem tetszett.

És az utóbbi években bizony minden kezdett tetszeni magammal kapcsolatban.
Nem meglepő? Mármint, gondolom, nem könnyű elhinni, amikor itt ültök és
néztek rám, de akkor is ez az igazság: hogy úgy mondjam, igazán a
kedvemre való vagyok:
*Tetszik a megjelenésem.
*Tetszik a viselkedésem.
*Tetszenek az elképzeléseim.
*Tetszik a különcségem.
*Szeretem az ösztönös megnyilvánulásaimat.
*Szeretem a teljességgel meghökkentő részemet.
*Az a részem is tetszik, amelyik, mondjuk, nincs egészen rendben.

Tudjátok mit, még a nevetésem is tetszik! Úgy értem, minden tetszik magammal
kapcsolatban, és meg kell mondjam nektek, ez az első alkalom az életben,
hogy így érzek.
Hihetetlenül türelmessé lettem. Egészen rendkívüli,
ahogyan az embereket figyelem magam körül - és szeretem őket.
Valamennyiüket. Elfogadhatónak találok olyan viselkedéseket,
tulajdonságokat és jellemvonásokat, amelyeket alig néhány évvel ezelőtt
habozás nélkül elutasítottam volna.
-Mi történik tehát?
Az önszeretetből fakad az emberek iránti mérhetetlen szeretet, mert kénytelen vagyok azt
mondani magamnak: "A szentségit, ha magadat tudod szeretni, akkor
mindenkit szerethetsz!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése