Elérhetőség:

Kapcsolat: mailto:parkapcsolatban@gmail.com
Stresszoldás One Brain módszerrel
Balajthy Gréta a 3in1Concepts által hivatalosan meghatalmazott,
nemzetközi okleveles Haladó Konzulens, Haladó Instructor ( Oktató)
Okleveleim, tanáraim 2004-2014
Tel: 06 309 323 338
mailto: mosoly100 @ mosoly100.hu
www.mosoly100.hu
Cím: Budapesten III.ker (1036) és XVI.ker (1164)

2012. november 20., kedd

Te az enyém, én a tied?



Amennyire magamhoz szeretnélek  láncolni téged, annyira vagyok hozzád láncolva! 
Ezért vagy rám ekkora  hatással időtől és tértől függetlenül.
Veszélyes játszma ez, a boldogságunkkal fizetünk érte. 
Szeretni csak szabadon lehet!
Amíg mindenkiben téged kereslek, nem lehetek boldog, hiszen mindenki más csak silány utánzatod lehet. Amíg téged kereslek a másikban, képtelen vagyok meglátni Őt és azt is képtelen vagyok fogadni, amit Ő tudna nyújtani nekem.
És miért nem lehetünk boldogok együtt mi ketten? Mert a láncaink nem engedik, hogy szabadon szerethessünk.
A láncok a birtoklásról szólnak, nehezek és lehúznak...
A saját boldogtalanságunkhoz láncoljuk így magunkat.
Bárcsak  le tudnánk tenni a láncainkat, gyengéd kötelékre cserélve őket, akkor lenne mibe kapaszkodnunk, és tudatában lennék választásunk szabadságának is: a kötelek elvághatóak, ha úgy kívánjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése