Elérhetőség:

Kapcsolat: mailto:parkapcsolatban@gmail.com
Stresszoldás One Brain módszerrel
Balajthy Gréta a 3in1Concepts által hivatalosan meghatalmazott,
nemzetközi okleveles Haladó Konzulens, Haladó Instructor ( Oktató)
Okleveleim, tanáraim 2004-2014
Tel: 06 309 323 338
mailto: mosoly100 @ mosoly100.hu
www.mosoly100.hu
Cím: Budapesten III.ker (1036) és XVI.ker (1164)

2011. december 14., szerda

Elvárások nélkül élni az életet (Neale)

...bár megpróbáltam tudatosan
tervezni az életemet, tekintettel arra, hogy mit szeretnék, ha felbukkanna
benne - legyen az munka, személy vagy akár új autó -, amint kicsit
idősebb lettem, megtanultam egyszerűen elhajítani mindezeket az előre
meghatározott kellékeket. 
Megtanultam, hogyan hagyjam működni Istent.
És megtanultam észrevenni a csodákat, amelyek szinte észrevétlenül
tétetnek meg, és olyan csomagolásban, amilyenre nem számítottam és
nem is készülhettem fel, hiszen mindaddig nem találkoztam ilyennel az
életemben. Így aztán abban maradtam, hogy legyen, aminek lennie kell...
Erre mondják, hogy elvárások nélkül élni az életet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése