Elérhetőség:

Kapcsolat: mailto:parkapcsolatban@gmail.com
Stresszoldás One Brain módszerrel
Balajthy Gréta a 3in1Concepts által hivatalosan meghatalmazott,
nemzetközi okleveles Haladó Konzulens, Haladó Instructor ( Oktató)
Okleveleim, tanáraim 2004-2014
Tel: 06 309 323 338
mailto: mosoly100 @ mosoly100.hu
www.mosoly100.hu
Cím: Budapesten III.ker (1036) és XVI.ker (1164)

2014. július 2., szerda

Egyszer még randiztunk is...

legalábbis azt hiszem, az volt. Beültünk Frankie és Johnny híres éttermébe, ahol frissensültek kaphatók. Minden jól ment egészen addig, amíg a villám meg nem csikordult a tányéron. Ennél hétköznapibb hang nincs is a világon, de Woody teljesen bepörgött és kiabálni kezdett miatta. Fel nem foghatom, hogyan vághattam volna fel a húst a tányéromon anélkül, hogy újra ebbe a hibába essem, ezért abbahagytam az evést, és a nők szerepéről kezdtem társalogni a művészetben. Mintha bármit is tudnék a nőkről vagy ne adj' isten, a művészetről. Ekkora ökröt, mint én! Az egész olyan megalázó volt. Kétlem, hogy egyhamar újra együtt fogunk enni. Ma egy levélkét küldött nekem…
Diane Keaton: Játszd újra Diane

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése