Elérhetőség:

Kapcsolat: mailto:parkapcsolatban@gmail.com
Stresszoldás One Brain módszerrel
Balajthy Gréta a 3in1Concepts által hivatalosan meghatalmazott,
nemzetközi okleveles Haladó Konzulens, Haladó Instructor ( Oktató)
Okleveleim, tanáraim 2004-2014
Tel: 06 309 323 338
mailto: mosoly100 @ mosoly100.hu
www.mosoly100.hu
Cím: Budapesten III.ker (1036) és XVI.ker (1164)

2011. október 30., vasárnap

A fájdalom és a szerelem (Neale)


"Kapásból elutasítom azt az elképzelést, hogy a fájdalomnak és a szerelemnek kéz a kézben kellene járnia, és csak egyetlen út vezet innen oda, ez pedig a "Fájdalom" feliratú kapu mögött nyílik. 
Szó sincs róla; ez csak egyike a kulturális mítoszaink sokaságának, és kedvünkre kitérhetünk az útjából - egyszerűen csak úgy kell döntenünk.
-Szóval nincs fájdalom? Akkor sincs, ha mondjuk, elhagy a szerelmed?
Nincs bizony. Nincs fájdalom, ha elhagy a szerelmem, mert felfedeztem annak a szépségét és csodáját, aki vagyok
Valaha úgy gondoltam, amikor elhagyott a szerelmem, hogy vele együtt faképnél hagyott a hitelességem és az elképzelésem arról, aki vagyok. Azóta megtanultam, és ezt nem lehet elégszer hangoztatni, bármilyen érzéketlennek, sőt gorombának tűnjék első hallásra, de hát ez az igazság: akad utána további ötven, aki kész belépni ugyanazon az ajtón. Azért, mert nagyszerű vagyok. Mint mindenki más!"
 Neale

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése