Elérhetőség:

Kapcsolat: mailto:parkapcsolatban@gmail.com
Stresszoldás One Brain módszerrel
Balajthy Gréta a 3in1Concepts által hivatalosan meghatalmazott,
nemzetközi okleveles Haladó Konzulens, Haladó Instructor ( Oktató)
Okleveleim, tanáraim 2004-2014
Tel: 06 309 323 338
mailto: mosoly100 @ mosoly100.hu
www.mosoly100.hu
Cím: Budapesten III.ker (1036) és XVI.ker (1164)

2011. december 20., kedd

A koloncokról (Neale)


Azokban az időkben, amikor azt akartam, hogy a dolgok és az emberek bizonyos meghatározott formában jelenjenek meg, fel kellett tennem magamnak a kérdést, ami nyilvánvalóan ott motoszkál bennetek is. 
Miért van olyan elképzelésem, hogy az a forma jobb valamelyik másiknál? 
Miért van olyan elképzelésem, hogy a sovány jobb, mint a kövér, vagy a kövér jobb, mint a sovány, a fekete jobb, mint a fehér, vagy... Honnan ez a
gondolat? Miről szól?
Amint elszántam magam, hogy megfogalmazzam ezt a kérdést, láthattam, hogy az egészet csak én találtam ki
Az egész ügylet csak az elmém szüleménye. És kiderült, ha megszabadulok az általam kitalált koloncoktól, mindenhol kincsekre bukkanok: olyan emberekben, akikről sose gondoltam volna, hogy bármiféle kapcsolatba kerülhetek velük, olyan dolgokban, amikről sose gondoltam volna, hogy valaha is kedvesek lesznek a szívemnek. Mint amikor az ember felnőtt korában rádöbben, hogy nem is olyan rossz a spenót.
Tudjátok, tényleg rájöttem, hogy a brokkoli megkedvelhető. És most el kell ismernem, hogy kifejezetten jó. Próbáljátok ki! Csak fogadjátok nyitottan, amikor a brokkoli besétál az ajtón.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése