Elérhetőség:

Kapcsolat: mailto:parkapcsolatban@gmail.com
Stresszoldás One Brain módszerrel
Balajthy Gréta a 3in1Concepts által hivatalosan meghatalmazott,
nemzetközi okleveles Haladó Konzulens, Haladó Instructor ( Oktató)
Okleveleim, tanáraim 2004-2014
Tel: 06 309 323 338
mailto: mosoly100 @ mosoly100.hu
www.mosoly100.hu
Cím: Budapesten III.ker (1036) és XVI.ker (1164)

2011. december 22., csütörtök

Van garancia? (Neale)



Hányan álltok készen úgy élni a kapcsolatotokban, hogy kimondjátok:
"az én akaratom a számodra az, ami a te akaratod magadnak"?
Hányan álltok készen ennek alapján élni a
kapcsolatotokban:
"a szeretet soha nem mond nemet"?

(Ha a válaszotok igen, akkor is)… értsétek meg, ez nem
szavatolja, hogy a kapcsolat megmarad olyannak, amilyen most. Tehát ne távozzatok ilyen gondolatokkal:
"most hozzájutottam minden titkok nyitjához. Eltökéltem, hogy eszerint fogok élni. És a kapcsolatom mindörökké megmarad olyannak, amilyen most."

Hátha a társatok erre ezt mondja: "Ó, köszönöm. A te akaratod számomra az, ami az én akaratom a saját számomra. Akkor már itt sem vagyok. Nekem ugyanis már négy éve az az akaratom a magam számára, hogy elmenjek. Csak éppen az alkalomra vártam. Hogy ne érjen túl nagy megrázkódtatás."

Szóval, ne gondolja senki, hogy ha az elhangzottak szellemében él, azzal valamiféle garanciát kap. Persze, mindannyian vágyunk efféle garanciára.
"Hogyan tehetem működőképessé most és mindörökké?" Nos, nem tehetitek működőképessé most és mindörökké. Pontosabban szólva, működni fog, akár örökké is, de az a mód, ahogyan működik, különbözhet attól a módtól, ahogyan szerintetek működnie kellene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése