Elérhetőség:

Kapcsolat: mailto:parkapcsolatban@gmail.com
Stresszoldás One Brain módszerrel
Balajthy Gréta a 3in1Concepts által hivatalosan meghatalmazott,
nemzetközi okleveles Haladó Konzulens, Haladó Instructor ( Oktató)
Okleveleim, tanáraim 2004-2014
Tel: 06 309 323 338
mailto: mosoly100 @ mosoly100.hu
www.mosoly100.hu
Cím: Budapesten III.ker (1036) és XVI.ker (1164)

2011. december 18., vasárnap

A szeretet elhatározás (Neale)



… a szeretet elhatározás, nem pedig válasz. A legtöbb ember abban a hitben él, hogy a szeretet válasz. 
Úgy értem, ez jelenti az alapvető különbséget életem két korszaka között: az egyik, amikor az elvárások alapján éltem, és mindig bizonyos csomagolás lebegett a szemem előtt, a másik, amikor elhajítottam az elvárásaimat, és egyszerre egészen másként viszonyultam az emberekhez. 
Az a különbség, hogy megtanultam: a szeretet -
elhatározás. Elhatározod, hogy szeretsz valakit, vagy elhatározod, hogy nem, és ez csakis rajtad múlik. Most azt mondhatnátok: "Igen, persze, de ezek az elhatározások a megjelenésen vagy a személyiségen és más
efféléken alapulnak."
Erre azt kell mondanom, nincs mindig így. Néha ezeknél sokkal önkényesebb mozzanaton alapulnak: egyszerű döntésen. 
Úgy döntök, hogy szeretlek. És ha igazán szeretlek, és a szeretetem tiszta, akkor a döntésem nem csak önkényes, hanem feltétel nélküli is. 
A szeretetem nem kötődik feltételekhez. Nem befolyásolja, hogyan mutatkozik meg a személyiséged ebben az adott órában, vagy a tested alakja, vagy a pénztárcád mérete, vagy bármi más, ami veled jár. 
Semmiféle feltételt nem ismer a szeretetem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése