Elérhetőség:

Kapcsolat: mailto:parkapcsolatban@gmail.com
Stresszoldás One Brain módszerrel
Balajthy Gréta a 3in1Concepts által hivatalosan meghatalmazott,
nemzetközi okleveles Haladó Konzulens, Haladó Instructor ( Oktató)
Okleveleim, tanáraim 2004-2014
Tel: 06 309 323 338
mailto: mosoly100 @ mosoly100.hu
www.mosoly100.hu
Cím: Budapesten III.ker (1036) és XVI.ker (1164)

2011. november 8., kedd

Az élet értékéről (Chaplin)


"Megbocsátottam a megbocsáthatatlant, megpróbáltam pótolni a nélkülözhetetlen embereket és elfeledni az elfelejthetetleneket.
Sokszor cselekedtem indulatból, okoztam csalódást és csalódtam olyanokban akiktől sosem vártam volna.
Öleltem, hogy védelmet nyújtsak és nevettem mikor már nem birtam tovább.
Szereztem örök barátokat.
Szerettem és szerettek, de sokszor el is utasítottak. 
Ujjongtam a boldogságtól, habzsoltam a szerelmet és esküdtem örök hűséget, de volt, hogy teljes erővel mentem a falnak.
Sírtam zenehallgatás, vagy fényképalbum nézegetése közben és felhívtam valakit csak azért, hogy a hangját halljam.
Néha elég volt egy mosoly, hogy szerelmes legyek.Sokszor éreztem, hogy meghalok a vágytól és féltem, hogy elvesztek valakit aki nagyon fontos számomra/végén mégis elvesztettem/.De túléltem és még most is Élek!
Harcba elszántan kell menni.
Az életet szenvedélyesen átölelni.
Emelt fővel veszteni és merészen győzni, mert a világ a bátraké és az élet túl sokat ér ahhoz, hogy jelentéktelenné váljon!"

1 megjegyzés:

  1. kölcsönünk van, bármilyen velünk van, és készek vagyunk felajánlani bármilyen kívánt összeget
    Hitelre van szüksége? Küldjön nekünk egy e -mailt a remy.credit111@gmail.com címre
    Szia hogy vagy ma ?? Szüksége van sürgős kölcsönre most a következő 6 - 12 órára stressz és késedelem nélkül REMY. A CREDIT ma minden problémáját megoldja. 2% kamattal adunk ki hiteleket, gyors kiszolgálással minden típusú kölcsönt kínálunk, küldjön e -mailt sürgős kölcsöneire
    Írjon nekünk e-mailt, e-mailben kapunk kölcsönt {remy.credit111@gmail.com}
    van hitelünk az Ön számára ..

    VálaszTörlés