Elérhetőség:

Kapcsolat: mailto:parkapcsolatban@gmail.com
Stresszoldás One Brain módszerrel
Balajthy Gréta a 3in1Concepts által hivatalosan meghatalmazott,
nemzetközi okleveles Haladó Konzulens, Haladó Instructor ( Oktató)
Okleveleim, tanáraim 2004-2014
Tel: 06 309 323 338
mailto: mosoly100 @ mosoly100.hu
www.mosoly100.hu
Cím: Budapesten III.ker (1036) és XVI.ker (1164)

2011. november 4., péntek

Hogy látjuk magunkat? (Neale)


Milyen szerepet játszik a pályafutásodban Nancy?
A kérdésedre adható válasz az Isteni Kettősséget idézi. Mert Nancy
játszik minden szerepet, ugyanakkor semmiféle szerepet nem játszik.
Nagyon is tisztában vagyok vele, hogy nem Nancy az az erő az életemben,
amelyik lehetővé teszi a pályafutásomat. Ha azt gondolnám, hogy ez volna
az igazság, akkor visszasüllyednék a félelembe, hogy ha elvesztem
Nancyt, akkor vele együtt mindent elvesztek. Így aztán nem tekintem
Nancy-t annak az alkotóelemnek, amelyik lehetővé teszi a jelenlegi
életemet. Ámde valami nagyon titokzatos és érdekes módon, nélküle
mégsem volna lehetséges. Hát ez az Isteni Kettősség.
Milyen szerepet játszik akkor az életemben? Azt hiszem, az a legfőbb
szerepe, hogy úgy lát engem, ahogyan én látom magamat. Úgy lát engem,
amilyennek elképzelem magam. A szerelem teszi ezt. A szeretet. A
szeretet azt mondja: "úgy akarlak látni téged, ahogy te látod önmagad a
legjobb megnyilvánulásodban. És pontosan ilyennek akarlak látni." A
szeretet voltaképpen még többet is mond, nevezetesen: "nem csak úgy
akarlak látni téged, ahogy te látod saját magad a legjobb
megnyilvánulásodban, hanem úgy akarlak látni téged, ahogyan még te
sem látod önmagadat."
Valaki egyszer azt mondta: "ha úgy látnánk magunkat, ahogy Isten lát
minket, sokat mosolyognánk."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése